Günübirlik Rize Ayder Turu Pokut ve Sal Yaylası Turu

Mavi ile yeşilin buluştuğu karadeniz sahil yolu üzerinden fırtına deresine varıp orada bulunan zipline ve rafting aktivitelerini yapmaları için misafirlerimize zaman ayırıyoruz.

Çamlıhemşin ilçesinden geçerek 1300m Rakımı olanPalovit şelalesine gidiyoruz. Daha sonra 750m rakıma sahip Zilkale istikametine doğru yola çıkıyoruz, Zilkale’ye vardıktan sonra misafirlerimize anı ölümsüzleştirmek ve hatıra fotoğrafı çekmek amacıyla zaman ayırıyoruz.

1350M Rakımı olan ve ladin ile kayın ormanlarına sahip Ayder yaylası istikametine doğru yola çıkıyoruz, Ayder yaylasına vardıktan sonra Gelin tülü şelalesine uğruyoruz misafirlerimize anı yaşamaları için serbest zaman ayırıyoruz. Serbest zaman sonunda turumuzu tamamlıyoruz.

Pokut ve Sal Yaylası Turu

Karadeniz sahil yolundan mavi ve yeşil çizgisi arasından adeta süzülerek çayeli,pazar ve ardeşen ilçelerini geçtikten sonra fırtına deresine giriyoruz. Fırtına deresi boyunca yapacağımız gezi sonrası şenyuva köyüne varıyoruz.

Çinçiva köprüsünde fotoğraf çekimi anı ölümsüzleştirmek için zaman veriyoruz, daha sonra pokut yaylasına doğru gidiyoruz karadenizin yayla manzarası ile meşhur olan pokut yaylasından doğa yürüyüşleri ile otantik yayla evlerini gezdikten sonra gezimizin en güzel anlarından olan cennet yeşili, mis kokulu çam ormanının arasından 25-30 dk yürüyerek sal yaylasına hareket ediyoruz.

2002 metre rakım geleneksel ahşap evleri ile otantik özelliği koruyan manzara ile turumuzu tamamlamış oluyoruz.